Wij streven ernaar om al onze klanten tevreden te stellen met hoogwaardige producten en service. Mocht je onverhoopt toch een product willen retourneren, lees dan hieronder de voorwaarden.
Uitzonderingen op retourneren
Producten die gepersonaliseerd zijn, zoals polsbandjes, herbruikbare bekers, breekmunten en printmaterialen, kunnen niet geretourneerd worden. Deze artikelen worden speciaal voor jou vervaardigd en zijn daardoor uitgesloten van het herroepingsrecht.
Retourneren bij drukfouten of schade
Indien er drukfouten, schade of andere gebreken zijn ontstaan door onze service, zullen wij uiteraard de producten retour nemen en een passende oplossing bieden, zoals een vervangend product of terugbetaling. Neem hiervoor binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op en stuur duidelijke foto's van de schade of fout.
Verzendschade
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan tijdens het transport door de verzender. In dergelijke gevallen zullen wij optreden als bemiddelaar tussen DHL of PostNL en de klant om een geschikte oplossing te vinden.
Kleurafwijkingen
Houd er rekening mee dat lichte kleurafwijkingen kunnen voorkomen als gevolg van het drukproces of beeldschermweergave. Dit wordt niet beschouwd als een fout en valt daarom niet onder de retourvoorwaarden. Check daarom altijd of de juiste CMYK/PMS kleuren bepaald zijn.
Heb je vragen over ons retourbeleid? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!