Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Alle veelgestelde vragen op een rijtje...

Algemeen

1. Kan ik producten laten personaliseren

Yes, de meeste producten binnen ons assortiment zijn te personaliseren. Soms zijn er meer opties mogelijk dan dat wij aanbieden op de website. Heb je bepaalde ideeen? Neem dan contact met ons op zodat we samen naar de mogelijkheden kunnen kijken.

2. Wat is de levertijd van mijn product?

Bij elk product in onze webshop staat de verwachte levertijd vermeld. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren, vaak zelfs eerder dan de aangegeven termijn.

3. Meerdere ontwerpen polsbandjes?

Vraag altijd een offerte aan. Vaak kunnen wij met meerdere ontwerpen een scherpe prijs aanbieden.

4. Kan ik producten retourneren?

Producten die gepersonaliseerd zijn, zoals polsbandjes, herbruikbare bekers, breekmunten en printmaterialen, kunnen niet geretourneerd worden. Deze artikelen worden speciaal voor jou vervaardigd en zijn daardoor uitgesloten van het herroepingsrecht.

5. Ik heb een spoed bestelling

Neem contact met ons op via email, chat, Whatsapp of contactpagina. Wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om te kijken naar de mogelijkheden.

6. Zijn er werkbestanden beschikbaar?

Op elke product pagina vind je onderaan de pagina een overzicht met beschikbare werkbestanden. Heb je vragen over werkbestanden? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

7. Kan ik samples aanvragen?

Wij hebben standaard Festband samples op voorraad die toegestuurd kunnen worden. Samples van producten met een eigen ontwerp zullen wij in overleg kunnen bestellen. Van onze gepersonaliseerde polsbandjes worden standaard foto samples verstuurd (gratis). Voor herbruikbare bekers kunnen samples bij een bestelling vanaf 5.000 stuks geregeld worden (gratis).